Wyłączenie gruntów rolnych i leśnych z produkcji
Treść
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH I KADR
KIEROWNIK REFERATU – JANINA MAJERCZYK
TEL.: (18) 333-00-20 WEW. 161
e-mail: janina.majerczyk@gminadobra.pl
godz. przyjęć:
poniedziałek – 8:00-16:00
wtorek-piątek – 7:15-15:15
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 03.02.1995 roku o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 1995 roku, nr 16, poz. 78 z późniejszymi zmianami);
Kogo dotyczy:
Osób fizycznych i prawnych;
Wymagane dokumenty:
• wniosek;
• decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z załącznikami;
• wyrys z mapy ewidencyjnej wraz z klasą gruntu;
Formularze/wnioski:
Opłaty:
Nie podlega opłacie skarbowej – art. 2.2 ustawy z dnia 9 września 2002 roku o opłacie skarbowej;
Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Urzędu Gminy w Dobrej;
Termin załatwienia sprawy:
W sprawach nie skomplikowanych 1 miesiąc zgodnie z art. 35 paragraf 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami).
Tryb odwoławczy:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Nowym Sączu.
Klauzula informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych.