Wydanie Dowodu Osobistego
Treść
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH I KADR
STANOWISKO: INSPEKTOR – TERESA BLICHARSKA
TEL.: 18-333-00-20 WEW. 162
e-mail: teresa.blicharska@gminadobra.pl
godz. przyjęć:
poniedziałek – 8:00-16:00
wtorek-piątek – 7:15-15:15
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2022 r., poz. 671)
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie dowodu osobistego – wypełniony czytelnie (pismem drukowanym, wielkimi literami) – dostępny w Urzędzie Gminy, pok. nr 3.
Do wniosku o wydanie dowodu osobistego załącza się kolorową fotografię o wymiarach 35×45 mm, wykonaną na jednolitym jasnym tle.
Formularze/wnioski:
/files/files/wniosek%20o%20wydanie%20dowodu%20osobistego(1).pdf
Opłaty:
Zwolniony z opłaty
Miejsce składania dokumentów:
Pokój nr 3 Urzędu Gminy w Dobrej;
Termin załatwienia sprawy:
30 dni od daty złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy:
Wojewoda Małopolski
Klauzula informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych