Gmina Dobra zrealizowała zadanie pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobra 2023”
Treść
W ramach zadania odebrano i unieszkodliwiono 62,70 Mg azbestu z gospodarstw domowych z terenu Gminy Dobra.
Projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest.
Część 1) Przedsięwzięcia w zakresie demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest, zgodne z gminnymi programami usuwania
azbestu i wyrobów zawierających azbest”
koszt kwalifikowany zadania: 29 469 zł
kwota dotacji z NFOŚiGW: 14 735 zł,
kwota dotacji/pożyczki z WFOŚiGW w Krakowie: 14 157 zł