Przejdź do stopki

Informacja

Informacja

Treść

INFORMACJA

  • W związku z opublikowanym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 roku wprowadzającym pracę zdalną w urzędach administracji publicznej i jednostkach wykonujących zadania o charakterze publicznym, Urząd Gminy Dobra informuje, że zapewnia ciągłość działania na rzecz obywateli.
  • Zaleca się ograniczenie osobistych wizyt i kontakt z Urzędem Gminy Dobra z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, telefonicznej, platformy ePuap a także korespondencji tradycyjnej.
  • Bezpośrednia obsługa interesantów realizowana jest przy wydzielonych stanowiskach w holu Urzędu, z wyjątkiem sytuacji związanych ze zgłoszeniem zgonu lub wydaniem dowodu osobistego. Interesanci oczekujący na obsługę zobowiązani są do zachowania bezpiecznych odległości i środków zabezpieczenia osobistego.
  • Należy pamiętać o obowiązku zakrywania ust i nosa oraz obowiązkowej dezynfekcji rąk.
  • W celu identyfikacji tożsamości wnioskodawcy konieczne będzie chwilowe odsłonięcie twarzy.
  • Bezpośrednia obsługa dotyczy tylko i wyłącznie osób, które nie są objęte kwarantanną lub izolacją i nie posiadają objawów choroby zakaźnej.
  • Zwracamy się z prośbą o odpowiedzialne potraktowanie wprowadzonych zasad i ograniczenie do niezbędnego minimum osobistych wizyt w urzędzie gminy.

Adresy i numery ogólne do Urzędu:
Urząd Gminy Dobra, 34-642 Dobra 233;
ePUAP:
/ugdobra/skrytka 

adres e-mail: sekretariat@gminadobra.pl
tel.: 18 3330020 lub18 3330447

Kontakty do pracowników