VII Sesja Rady Gminy Dobra
Treść
Informujemy, że obrady VII Sesji Rady Gminy Dobra odbędą się w dniu 27 czerwca 2019 r. (tj. czwartek) o godz. 10:00 w Sali Konferencyjnej (2 piętro) budynku Urzędu Gminy Dobra.
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie obrad VII Sesji Rady Gminy Dobra.
- Przedstawienie porządku obrad Sesji.
- Zatwierdzenie porządku obrad Sesji.
- Wystąpienie zaproszonych gości.
- Wręczenie nagród Wójta Gminy Dobra za osiągnięcia wysokich wyników we współzawodnictwie sportowym, a także w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury.
- Informacja Wójta Gminy Dobra o działaniach między sesyjnych.
- Przedstawienie sprawozdania z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2018 rok.
- Przedstawienie Oceny zasobów pomocy społecznej.
- Przedstawienie sprawozdania z realizacji Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2018 rok.
- Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Dobra.
- Debata nad raportem o stanie Gminy Dobra.
- Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
- udzielenia wotum zaufania Wójtowi Gminy Dobra;
- zatwierdzenia sprawozdania finansowego, sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dobra wraz z informacją o stanie mienia za 2018 rok;
- udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dobra z tytułu wykonania budżetu Gminy Dobra za 2018 rok;
- zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2018 rok, Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Dobrej;
- wyrażenia zgody na zbycie majątku trwałego Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej opieki Zdrowotnej w Dobrej;
- przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2019 – 2021;
- ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Dobra oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych, od dnia 1 września 2019 roku;
- określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli przedszkoli
i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych pracujących z grupami obejmującymi dzieci 6-letnie i dzieci młodsze, zatrudnionych w przedszkolach i szkołach prowadzonych przez Gminę Dobra; - dopłat dla odbiorców usług z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenieGminie Dobra;
- wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości pomiędzy Gminą Dobra, a Powiatem Limanowskim;
- zmian w budżecie Gminy Dobra na rok 2019;
- zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra;
- uchwalenia statutów sołectw;
- powołania zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników;
- wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w celu opracowania dokumentacji projektowej infrastruktury turystycznej na terenie Beskidu Wyspowego „Beskidzkie Wyspy”;
- Zatwierdzenie Protokołu Nr VI/19 z obrad VI Sesji Rady Gminy Dobra z dnia 24 kwietnia 2019r.
- Interpelacje i zapytania Radnych Rady Gminy Dobra.
- Wolne wnioski.
- Zakończenie obrad VII Sesji Rady Gminy Dobra.
INFORMACJA
Informuję, że podczas najbliższej Sesji Rady Gminy Dobra w dniu 27 czerwca 2019r. o godz. 1000 będzie rozpatrywany Raport o stanie Gminy Dobra za 2018 rok.
Nad przedstawionym raportem zostanie przeprowadzona debata, w której mogą zabrać głos także mieszkańcy.
Mieszkaniec Gminy Dobra, który chciałby zabrać głos w debacie musi złożyć do Przewodniczącego Rady (do Urzędu Gminy Dobra) pisemne zgłoszenie poparte podpisami, co najmniej 20 osób.
Termin zgłoszenia upływa w dniu 26 czerwca 2019r. o godz. 1515.
Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności zgłoszenia.
Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Raport o stanie Gminy Dobra dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dobra, w zakładce „Wójt”. https://bip.malopolska.pl/ugdobra,m,324221,maj-2019r.html