Ważna informacja dla Beneficjentów programu "Wymiana źródeł ciepła w Gminie Dobra"
Treść
Wnioski należy złożyć w terminie do 14.01.2019 roku.
Należy uzupełnić i dostarczyć na dziennik podawczy Urzędu Gminy Dobra następujące dokumenty:
1. Wniosek o przyznawanie dotacji na dofinansowanie wymiany kotłów i urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie Gminy Dobra w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
2. Informację dodatkową do wniosku o dofinansowanie.
3. Oświadczenie, że budynek jest użytkowany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.
4. Oświadczenie, że w budynku nie jest prowadzona działalność gospodarcza.
5. W przypadku współwłasności: oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością wraz ze zgodą współwłaściciela.
Uwagi:
-Przed wypełnieniem wniosku należy przygotować nr ewidencyjny działki i nr księgi wieczystej
-Jeśli właścicielem budynku jest małżeństwo - ma tzw. majątkową wspólność małżeńską- wniosek powinien być wypełniony danymi obu osób i podpisany przez obojga małżonków.
Najczęściej zadawane pytania:
W polach:
- I Dane Wnioskodawcy prosimy o poprane wypełnienie danych – zostaną one przeniesione do umowy dotacji
-II Miejsce inwestycji – prosimy o określenie budynku w którym będzie wymieniany kocioł
-IV Charakterystyka inwestycji – pkt 1. prosimy o zaznaczenie wybranego rodzaju kotła gaz lub biomasa oraz moc wynikającą z przeprowadzonej oceny energetycznej (w razie trudności z określeniem mocy prosimy o kontakt) pkt. 8 planowany termin realizacji – w przypadku inwestycji realizowanych w 2019 roku ostateczny termin realizacji to 31.10.2019
W razie pytań prosimy o kontakt:
Urząd Gminy Dobra, pok. 108
tel. 18 3330 020 wew. 153 lub 154