XLIII Sesja Rady Gminy Dobra
Treść
Informujemy, że XLIII Sesja Rady Gminy Dobra odbędzie się 20 marca 2018 r. o godz. 14.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Dobra.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad XLIII Sesji Rady Gminy Dobra.
2. Wnioski w sprawie zmiany porządku obrad Sesji.
3. Wystąpienie zaproszonych gości.
4. Informacja Wójta Gminy Dobra o działaniach między sesyjnych.
5. Przedstawienie sprawozdania z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego.
6. Sprawozdanie z realizacji zadań w 2017 roku z zakresu wspierania rodziny oraz potrzeby związane z realizacją zadań.
7. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
a) zmiany w zakresie wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra;
b) udzielenia dotacji celowej dla Szpitala Powiatowego Imienia Miłosierdzia Bożego w Limanowej na dofinansowanie zakupu karetki;
c) zmian w budżecie Gminy Dobra na 2018 rok;
d) ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych udzielających schronienia osobom tego pozbawionym, w tym osobom bezdomnym, które ostatnie stałe miejsce zameldowania posiadały na terenie Gminy Dobra;
e) zmiany Uchwały Nr XL-359/14 Rady Gminy Dobra z dnia 17 stycznia 2014 r. w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do nieodpłatnej pomocy w zakresie dożywiania w latach 2014-2020;
f) zmiany Uchwały Nr XLIII-376/14 Rady Gminy Dobra z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie określenia zwrotu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej, będących w zakresie zadań własnych;
g) zmiany Uchwały Nr XLI/279/17 z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dobra w 2018 r.;
h) zmiany uchwały Nr XLII/288/18 Rady Gminy Dobra z dnia 26 stycznia 2018r. w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji udzielanych publicznym i niepublicznym przedszkolom, innym formom wychowania przedszkolnego, szkołom, w tym szkołom podstawowym, w których zorganizowano oddział przedszkolny i placówkom oraz trybu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania tych dotacji oraz terminu i sposobu rozliczenia ich wykorzystania;
i) zmiany uchwały Nr XVI/142/11 Rady Gminy Dobra z dnia 30 listopada 2011 r. w sprawie uchwalenia gminnego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Dobra na lata 2011-2020;
j) podziału Gminy Dobra na okręgi wyborcze oraz ustalenia ich granic, numerów i liczby radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym;
k) utworzenia stałych obwodów głosowania, ustalenia ich granic i numerów obwodów głosowania oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych w Gminie Dobra;
l) powołania doraźnej Komisji Statutowej.
8. Zatwierdzenie Protokołu Nr XLI/17 z obrad XLI Sesji Rady Gminy Dobra z dnia 22 grudnia 2017 r. oraz Protokołu Nr XLII z obrad Nadzwyczajnej Sesji Rady Gminy Dobra z dnia 26 stycznia 2018 r.
9. Interpelacje i zapytania Radnych Rady Gminy Dobra.
10. Odpowiedzi na interpelacje.
11. Wolne wnioski.
12. Zakończenie obrad XLIII Sesji Rady Gminy Dobra.