Przejdź do stopki

ZAPYTANIE OFERTOWE NA ŚWIADCZENIE USŁUG pn. „DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DOBREJ i GMINNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2017/2018”

ZAPYTANIE OFERTOWE  NA ŚWIADCZENIE USŁUG pn. „DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ  W DOBREJ i GMINNEGO PRZEDSZKOLA NR 1  W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2017/2018”

Treść

ZOSP-DS-261-1/17

DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ  W DOBREJ i GMINNEGO PRZEDSZKOLA NR 1
W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2017/2018

o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 30.000 EURO

(zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.)

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Dobrej zwraca się z zapytaniem ofertowym na świadczenie usług pn. „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Dobrej i Gminnego Przedszkola Nr 1 w Dobrej w roku szkolnym 2017/2018”.

I. ZAMAWIAJĄCY

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Dobrej

34-642 Dobra 38

NIP 737-16-96-034

REGON 490714406

Tel. 18 3330141

Fax. 18 3330141 wew. 10

II. PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn. „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej
w Dobrej i Gminnego Przedszkola Nr 1 w Dobrej w roku szkolnym 2017/2018”.

Zamówienie przewiduje przewóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania)
w okresie wykonywania zlecenia w dni nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia               18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U.2002.432 z poźn. zm.)

Poniższe tabele przedstawiają harmonogram dowozu szkolnego w trakcie roku szkolnego 2017/2018 w Szkole Podstawowej w Dobrej i Gminnym Przedszkolu Nr 1 w Dobrej. Harmonogram może ulec zmianom. Zmiany obejmować mogą godziny kursów oraz kolejność miejscowości. O zmianach
w harmonogramie Wykonawca będzie informowany z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem. Podane ilości uczniów są ilościami przewidywanymi i również mogą ulegać zmianom. Zmiana ilości dni wykonania usługi może także wynikać ze zmian organizacji roku szkolnego wynikających
z obowiązujących przepisów prawa. Przewoźnik otrzymuje wynagrodzenie za faktycznie przejechane kilometry.

Zajęcia w Szkole Podstawowej w Dobrej prowadzone są w systemie jednozmianowym. Dowóz rozpoczyna się o godz. 700  , odwóz o godz. 1245

Szkoła Podstawowa w Dobrej:

zajęcia rozpoczynają się:

- dla klas I-III o godz. 800 do 1230 ,

- dla klas IV-VII o godz. 800 ,a kończą się o godz. 1330  i 1420

Klasy dotychczasowego Publicznego Gimnazjum w Dobrej prowadzone w Szkole Podstawowej:

zajęcia rozpoczynają się o godz. 800 ,a kończą się o godz. 1330,1420, 1510

Trasa dowozu/odwozu

Liczba uczniów Szkoła Podstawowa

liczba km

 

 

 

 

Zadziele, Porąbka Rola, Porąbka Sklep –Dobra Szkoła

 

15

 

7,2

Gruszowiec Szkoła, Gruszowiec Groń, Dobra Krzyżowa – Dobra Szkoła

 

21

 

5,2

 

Dobra Zajazd – Dobra Szkoła

 

7

 

2,5

                                                      Razem uczniów                                      43                  

 

Zajęcia w Gminnym Przedszkolu Nr 1 w Dobrej  rozpoczynają się codziennie o godz. 745,
 a kończą o godz. 1245.

Trasa dowozu

Liczba dzieci Gminne Przedszkole

liczba km

 

 

 

Zadziele,  Porąbka Rola, Porąbka Sklep - Dobra Przedszkole

7

4,8

Gruszowiec Szkoła – Dobra Przedszkole

10

5,2

Razem uczniów

17

 

 

Przed złożeniem oferty przewoźnik zobowiązany jest sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach.

Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia i ważne badania lekarskie. Przewozy mogą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo
o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób.

Wymaga się aby przewozy odbywały się w ramach przewozu zamkniętego, obejmującego tylko uczniów i opiekuna.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, etc,

Przewoźnik ma obowiązek zapewnić opiekuna uczniów w czasie przewozów, zatrudniając opiekuna posiadającego co najmniej średnie wykształcenie i ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

Opiekun pojazdu ponosi odpowiedzialność za dowożonych uczniów od chwili wejścia do pojazdu
do chwili przekazania ich szkole/przedszkolu oraz od chwili odebrania ich ze szkoły/przedszkola
do chwili opuszczenia pojazdu przez ucznia na przystanku w swoim miejscu zamieszkania. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do pojazdu oraz powracających do domu po przywozie
do swojego miejsca zamieszkania odpowiedzialność ponoszą ich rodzice lub prawni opiekunowie.

Opiekun pojazdu zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego wsiadania i wysiadania uczniów
 z pojazdu i przejścia na przystanek. Opiekun zobowiązany jest każdorazowo wysiąść na przystanku
i zabronić dzieciom przechodzenia przez jezdnię przed lub za autobusem. W razie potrzeby opiekun przeprowadza dzieci w bezpiecznym miejscu na drugą stronę jezdni.

W czasie pobytu na drodze opiekun musi być ubrany w kamizelkę z elementami odblaskowymi.

O nieodpowiednim zachowaniu uczniów opiekun pojazdu informuje dyrektora SP w Dobrej
i dyrektora Gminnego Przedszkola Nr 1 w Dobrej. Szkoła/przedszkole ma obowiązek reagowania zgodnie z zapisami swojego statutu na zgłoszenia opiekunów dotyczące negatywnych zachowań uczniów.

III. TERMIN REALIZACJI

  1. Umowa pomiędzy stronami zostaje zawarta na okres od 1 września 2017r. do 30 czerwca 2018r.
  2. Dopuszcza się wcześniejsze rozwiązanie umowy za 30 - dniowym okresem wypowiedzenia.

 

IV. WYMAGANIA, JAKIE POWINNI SPEŁNIAĆ WYKONAWCY ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ

- wykonawca winien przedłożyć kserokopię aktualnego zezwolenia, koncesji lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób tj. dokumenty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,

- na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia należy przedłożyć wykaz pojazdów, które będą wykorzystywane przy realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2,

- na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć wykaz personelu(kierowcy) zgodnie z załącznikiem nr 3,

- wykonawca winien załączyć do oferty kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

V. KRYTERIA WYBORU OFERT

Najniższa cena brutto.

VI. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ W JEJ TREŚCI ZAWARTE.

Umowa stanowi załącznik nr 4.

VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

- ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, zgodnie z załącznikiem nr 1.
-  wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie ofert.

- wykonawca określi cenę realizacji zamówienia za jeden dzień wykonania usługi poprzez wskazanie  w formularzu oferty cenę netto, kwotę podatku VAT oraz cenę brutto. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie
z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

- zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy złożyć do dnia 30 czerwca 2017r. do godz. 1000 do Zespołu Obsługi Szkół
i Przedszkoli Dobrej
z dopiskiem na kopercie „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Dobrej
 i Gminnego Przedszkola Nr 1 w Dobrej w roku szkolnym 2017/2018”. Termin składania ofert liczony jest jako wpływ oferty do siedziby Zamawiającego.

 Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie albo będą niekompletne nie będą rozpatrzone.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania rozeznania cenowego bez podania przyczyny. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty w przypadku, gdy

żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego.

Kierownik

Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli

 

    Ewa Naściszewska

 

Załącznik nr 1

……………………..                                                                                   ……………..…………

             pieczęć                                                                                                         miejscowość i data

FORMULARZ  OFERTOWY

na zadanie pn. „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Dobrej i Gminnego Przedszkola Nr 1 w Dobrej w roku szkolnym 2017/2018”.

  1. Nazwa i adres Oferenta:

Nazwa:……….………………………………………………………………………………………...…………………………………….……………………………………………………………………...

Adres:..…………..……………………………………………………..……………….…….………..  …………………….……………………………………………………………………………………...

NIP:………………………………………………….………………..………………………………..

Nr telefonu: …………………..……..…………………………………………………………………

  1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za jeden dzień wykonania usługi na

TRASIE Porąbka, Zadziele – Dobra Szkoła/Przedszkole (łącznie przywóz i odwóz) na kwotę:

cenę netto: …………………………………zł.

podatek VAT: ……………………………%.

cenę brutto: …………………………..… zł.

słownie brutto: ……………………………………………….…………………………………… zł.

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za jeden dzień wykonania usługi na

TRASIE Gruszowiec – Dobra Szkoła/Przedszkole (łącznie przywóz i odwóz) na kwotę:

cenę netto: …………………………………zł.

podatek VAT: ……………………………%.

cenę brutto: …………………………..… zł.

słownie brutto: ……………………………………………….…………………………………… zł.

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za jeden dzień wykonania usługi na

TRASIE Zajazd – Dobra Szkoła/Przedszkole (łącznie przywóz i odwóz) na kwotę:

cenę netto: …………………………………zł.

podatek VAT: ……………………………%.

cenę brutto: …………………………..… zł.

słownie brutto: ……………………………………………….…………………………………… zł.

 

  1. Wyliczenie wartości zamówienia:

- Cena brutto za  jeden dzień wykonania usługi NA WSZYSTKICH TRASACH ŁĄCZNIE…………..zł

- Przewidywana ilość dni nauki w roku szkolnym 2017/2018: 187

- Wartość zamówienia wynosi:

……………..…………………………………………………… ………..x 187 =  ……………zł brutto

Cena brutto za 1 dzień wykonania usługi NA WSZYSTKICH TRASACH  x  ilość dni nauki szkolnej

  1. Termin związania ofertą: 15 dni.

                                                                  

                                                                      

 

                                                                                                   …………………………………………

                                                                                                   Pieczęć oraz podpis osoby upoważnionej                                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 – formularz ofertowy

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

 

Wyrażam chęć uczestnictwa w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego organizowanym przez Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Dobrej, 34-642 Dobra 38 na zadanie pn.

 

„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Dobrej  i Gminnego Przedszkola Nr 1 w Dobrej
w roku szkolnym 2017/2018”.

w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym.

 

1. Oświadczam, że podmiot, który reprezentuję spełnia warunki udziału w zakresie posiadania uprawnień do wykonania prac lub czynności, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej;

2. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych;

3. Oświadczam, że zapoznałem się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi
w zapytaniu ofertowym i  w projekcie umowy i przyjmuję je bez zastrzeżeń;

4. Oświadczam, że zobowiązuję się w razie wyboru naszej oferty do podpisania umowy
w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie;

5. Oświadczam, że zdobyłem wszelkie informacje, które mogą być niezbędne i konieczne
do przygotowania oferty oraz podpisania umowy;

6. Deklaruję, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w niniejszej ,,Ofercie"
są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe;

 

 

 

 

                                                                                             …………………………………………

                                                                                             (pieczęć oraz podpis osoby upoważnionej)

 

 

         

Załącznik nr 2

 

 

……………………….

             (pieczęć)

 

 

WYKAZ POJAZDÓW PROPONOWANYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

 

„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Dobrej i Gminnego Przedszkola Nr 1 w Dobrej 
w roku szkolnym 2017/2018”.

 

L.p.

Rodzaj pojazdu i nr rejestracyjny

Ilość miejsc

Rok produkcji

i parametry techniczne

Forma władania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oświadczam, że wskazane pojazdy są dopuszczone do ruchu oraz mają ważne badania  techniczne.

 

 

 

………………., dnia………………….2017 r.

                                                      ………………………………………………………………………

                                                                                                            Pieczęć podpis osoby(osób) uprawnionej(ych)

                                                                                                            do reprezentowania wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3

 

 

……………………….

             (pieczęć)

 

 

WYKAZ PROPONOWANEGO PERSONELU DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

 

„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Dobrej i Gminnego Przedszkola Nr 1 w Dobrej 
w roku szkolnym 2017/2018”.

 

L.p.

Imię i nazwisko

Staż pracy w zawodzie

Posiadane kwalifikacje

Uwagi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oświadczam, że wymienieni kierowcy posiadają niezbędne kwalifikacje i uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy.

 

 

 

………………., dnia………………….2017 r.

                                                      ………………………………………………………………………

                                                                                                            Pieczęć podpis osoby(osób) uprawnionej(ych)

                                                                                                            do reprezentowania wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

UMOWA NR  ………………..

 

na DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DOBREJ
 I GMINNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W DOBREJ

w okresie od 1 września 2017r. do 30 czerwca 2018r.

 

                                         zawarta w …………………………….

 

pomiędzy

Zespołem Obsługi Szkół i Przedszkoli w Dobrej, 34-642 Dobra 38,

reprezentowanym przez:

Kierownika – Ewę Naściszewską,

Głównego Księgowego –Helenę Biel, - zwanym w dalszej części umowy ZAMAWIAJĄCYM,

a

……………………………………………………….

………………………………………………………

zwanym w dalszej części umowy WYKONAWCĄ

W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o wartości poniżej 30 000 euro, prowadzonego
w trybie otwartego zapytania ofertowego nr ZOSP-DS-261-1/17 na podstawie art.4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) została zawarta umowa o następującej treści:

§ 1

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania świadczenie usługi przewozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Dobrej i Gminnego Przedszkola Nr 1 w Dobrej w roku szkolnym 2017/2018 w dni nauki szkolnej wg harmonogramu określonego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.

 

2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu  Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 ze zm.) oraz wykonywać usługi objęte zamówieniem zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r.,
o transporcie drogowym(Dz.U. z 2013 poz. 1414 ze zm.) a także innych obowiązujących przepisów w zakresie przewozu osób.

3. Pojazdy przewożące uczniów powinny być wyposażone w tablice informacyjne
i ostrzegawcze zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.

 

 

 

§ 2

1. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przewozowej ze szczególną starannością.

2.  W przypadku awarii pojazdu, którym wykonywana jest usługa, obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie pojazdu zastępczego o podobnym standardzie.

3.  Wykonawca zobowiązuje się dostosować rozkład przewozu uczniów do czasu trwania zajęć szkolnych przewożonych uczniów.

4. W przypadku zmiany planu zajęć szkolnych względnie dodatkowych przewozów
i odwozów Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Dobrej uzgadnia z Wykonawcą wszystkie kwestie z tym związane.

5. Wykonawca nie ma prawa powierzania wykonania usługi podmiotom trzecim pod rygorem rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym przez Zamawiającego.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli i nadzoru wykonywanych przez Wykonawcę usług.

§ 3

1.  Przewoźnik ma obowiązek zapewnić opiekuna uczniów w czasie przewozów, zatrudniając opiekuna posiadającego co najmniej średnie wykształcenie i ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

 

2.  Opiekun pojazdu ponosi odpowiedzialność za dowożonych uczniów od chwili wejścia
do pojazdu do chwili przekazania ich szkole/przedszkolu oraz od chwili odebrania ich ze szkoły/przedszkola do chwili opuszczenia pojazdu przez ucznia na przystanku w swoim miejscu zamieszkania. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do pojazdu oraz powracających do domu po przywozie do swojego miejsca zamieszkania odpowiedzialność ponoszą ich rodzice lub prawni opiekunowie.

 

3. Opiekun pojazdu zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego wsiadania
i wysiadania uczniów z pojazdu i przejścia na przystanek. Opiekun zobowiązany jest każdorazowo wysiąść na przystanku i zabronić dzieciom przechodzenia przez jezdnię przed lub za autobusem. W razie potrzeby opiekun przeprowadza dzieci w bezpiecznym miejscu na drugą stronę jezdni. W czasie pobytu na drodze opiekun musi być ubrany w kamizelkę z elementami odblaskowymi.

 

4. O nieodpowiednim zachowaniu uczniów opiekun pojazdu informuje wychowawcę
lub dyrektora szkoły, w której uczeń się uczy. Szkoła/przedszkole ma obowiązek reagowania zgodnie
z zapisami swojego statutu na zgłoszenia opiekunów dotyczące negatywnych zachowań uczniów.

 

 

§ 4

 

1.Umowa została zawarta na okres nauki szkolnej, tj. od 01.09.2017r. do 30.06.2018r.

 

2.Dopuszcza się wcześniejsze rozwiązanie umowy za 30 - dniowym okresem wypowiedzenia.

 

§ 5

1. Strony ustalają iż zgodnie z zapytaniem cenowym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe z tytułu świadczenia usługi w wysokości  ………… zł brutto słownie: …………… brutto za każdy dzień wykonania usługi.

 

2. Całkowita wysokość wynagrodzenia ryczałtowego brutto za okres trwania umowy nie może przekroczyć kwoty ……………… zł (słownie złotych: …………………………).

 

§ 6

1. Za wykonanie usługi strony będą rozliczać się miesięcznie fakturami na podstawie ilości dni w których były świadczone usługi przewozowe.

 

2. Podstawą wystawienia faktury jest zatwierdzenie ilości dni wykonanych przewozów przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego.

 

3. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za dni, w których usługa nie była realizowana.

 

4. Należne wynagrodzenie płatne będzie w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na konto wskazane w fakturze.

 

§ 7

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo stosowania kar umownych za niezrealizowanie przewozu przez Wykonawcę w wysokości 50 % miesięcznego wynagrodzenia brutto za jeden dzień.

 

2. W przypadku opóźnienia do 15 minut w dowozie uczniów do szkół z winy Wykonawcy przynajmniej 2 razy w ciągu miesiąca, zapłaci on karę w wysokości 30% miesięcznego wynagrodzenia brutto.

 

3. W przypadku opóźnienia jednorazowo powyżej 15 minut w dowozie uczniów do szkół
z winy Wykonawcy przynajmniej 2 razy w ciągu miesiąca, zapłaci on karę w wysokości 50% miesięcznego wynagrodzenia brutto.

 

4. Zamawiający zastrzega sobie także dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych przewyższających kary umowne.

 

5. Kary umowne mogą być potrącone przez Zamawiającego z faktury.

 

6. W przypadku nie wykonania usługi przez kolejne 3 dni z winy Wykonawcy Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym.

7. W razie rozwiązania umowy lub odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający ma prawo naliczyć karę umowną
w wysokości miesięcznego wynagrodzenia.

§ 8

W sprawach nieuregulowanych na mocy niniejszej umowy zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

§ 9

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2.Integralną część umowy stanowi załącznik nr 1 – harmonogram dowozu.

 

 

§ 10

Wszelkie spory mogące wyniknąć w przyszłości na tle stosowania umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 11

Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie może przenieść na osoby trzecie wierzytelności wynikających z niniejszej umowy.

 

            § 12

Umowę niniejszą sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego, jeden dla Wykonawcy.

 

ZAMAWIAJĄCY:                                                                                     WYKONAWCA:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do umowy Nr ……………………..

Dowóz/odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej  
w Dobrej i Gminnego Przedszkola Nr 1 w Dobrej

 

Zajęcia w Szkole Podstawowej w Dobrej prowadzone są w systemie jednozmianowym. Dowóz rozpoczyna się o godz. 700  , odwóz o godz. 1245

Szkoła Podstawowa w Dobrej:

zajęcia rozpoczynają się:

- dla klas I-III o godz. 800 do 1230 ,

- dla klas IV-VII o godz. 800 ,a kończą się o godz. 1330  i 1420

 

Klasy dotychczasowego Publicznego Gimnazjum w Dobrej prowadzone w Szkole Podstawowej:

zajęcia rozpoczynają się o godz. 800 ,a kończą się o godz. 1330,1420, 1510

 

Trasa dowozu/odwozu

Liczba uczniów Szkoła Podstawowa

liczba km

 

 

 

 

Zadziele, Porąbka Rola, Porąbka Sklep –Dobra Szkoła

 

15

 

7,2

Gruszowiec Szkoła, Gruszowiec Groń, Dobra Krzyżowa – Dobra Szkoła

 

21

 

5,2

 

Dobra Zajazd – Dobra Szkoła

 

7

 

2,5

                                                      Razem uczniów                                      43                 

 

 

 

 

Zajęcia w Gminnym Przedszkolu Nr 1 w Dobrej  rozpoczynają się codziennie o godz. 745,
 a kończą o godz. 1245.

Trasa dowozu

Liczba dzieci Gminne Przedszkole

liczba km

 

 

 

Zadziele,  Porąbka Rola, Porąbka Sklep - Dobra Przedszkole

7

4,8

Gruszowiec Szkoła – Dobra Przedszkole

10

5,2

Razem uczniów

17