ZGŁOSZENIE AKTU ZGONU
Treść
URZĄD STANU CYWILNEGO
STANOWISKO: Z-CA KIEROWNIKA U.S.C. – IWONA DRZYZGA
TEL.: (18) 333-00-20 WEW. 161
e-mail: usc@gminadobra.pl; sekretariat@gminadobra.pl; iwona.drzyzga@gminadobra.pl
godz. przyjęć:
poniedziałek – 8:00-16:00
wtorek-piątek – 7:15-15:15
Podstawa prawna:
Ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego;
Formularze/wnioski:
Zgłoszenie ustne;
Opłaty:
Zwolnione z opłaty skarbowej na podstawie załącznika do ustawy o opłacie skarbowej;
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego Dobra – pokój nr 3;
Termin załatwienia sprawy:
W dniu zgłoszenia;
Dodatkowe informacje:
Zgłoszenia należy dokonać w USC gdzie miało miejsce zdarzenia (zgon). Termin zgłoszenia do 3-ch dni od daty stwierdzenia zgonu a w przypadku zgonu wskutek choroby zakaźnej w terminie 24 godzin.