Przejdź do stopki

Zaświadczenie potwierdzające nadanie numeru porządkowego

Treść

    I.        Podstawa prawna

  1. Art. 47a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
  2. Rozporządzenie z dnia 21 lipca 2021 r. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
  4. Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

 II.        Czego dotyczy usługa?

Wydania zaświadczenia o nadaniu numer porządkowego budynku.

III.        Kogo dotyczy usługa?

Właściciel nieruchomości lub ustanowiony przez niego pełnomocnik

IV.        Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego nadanie numeru porządkowego
  2. Dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej.

   V.        Opłaty

Zgodnie z częścią II pkt.21 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1827) zaświadczenie podlega opłacie w wysokości 17 zł i zapłata w/w kwoty winna nastąpić na konto Urzędu Gminy Dobra: Bank Spółdzielczy w Limanowej nr.: 34 8804 0000 0020 0200 0260 0029.

Wnioskodawca zobowiązany jest załączyć do wniosku dowód wniesienia należnej opłaty skarbowej.

VI.        Osoba prowadząca

Referat Zamówień Publicznych i Inwestycji
34-642 Dobra 233
(pok. Nr 107 – I piętro)
Katarzyna Stachowicz-Kępa
email: katarzyna.stachowicz@gminadobra.pl
tel. 18 33 30 020 wew. 155

W ZASTĘPSTWIE

Marta Zborowska
email: marta.zborowska@gminadobra.pl
tel. 18 33 30 020 wew. 155

VII.        Termin

Zaświadczenie wydawane jest niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 miesiąca.