Zaświadczenie potwierdzające nadanie numeru porządkowego
Treść
I. Podstawa prawna
- Art. 47a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
- Rozporządzenie z dnia 21 lipca 2021 r. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
- Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
II. Czego dotyczy usługa?
Wydania zaświadczenia o nadaniu numer porządkowego budynku.
III. Kogo dotyczy usługa?
Właściciel nieruchomości lub ustanowiony przez niego pełnomocnik
IV. Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego nadanie numeru porządkowego
- Dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej.
V. Opłaty
Zgodnie z częścią II pkt.21 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1827) zaświadczenie podlega opłacie w wysokości 17 zł i zapłata w/w kwoty winna nastąpić na konto Urzędu Gminy Dobra: Bank Spółdzielczy w Limanowej nr.: 34 8804 0000 0020 0200 0260 0029.
Wnioskodawca zobowiązany jest załączyć do wniosku dowód wniesienia należnej opłaty skarbowej.
VI. Osoba prowadząca
Referat Zamówień Publicznych i Inwestycji
34-642 Dobra 233
(pok. Nr 107 – I piętro)
Katarzyna Stachowicz-Kępa
email: katarzyna.stachowicz@gminadobra.pl
tel. 18 33 30 020 wew. 155
W ZASTĘPSTWIE
Marta Zborowska
email: marta.zborowska@gminadobra.pl
tel. 18 33 30 020 wew. 155
VII. Termin
Zaświadczenie wydawane jest niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 miesiąca.