Przejdź do stopki

DODATEK WĘGLOWY – JAK ZŁOŻYĆ WNIOSEK DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Treść

Wnioski o dodatek węglowy przyjmowane są na parterze budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej.

Wnioski można składać:

  • elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP – do 30 listopada 2022 r.
  • tradycyjnie (papierowo) – do 30 listopada 2022 r., bezpośrednio w siedzibie GOPS Dobra,

Wniosek składany drogą elektroniczną musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelniony z wykorzystaniem profilu zaufanego.

Jak podpisać podpisem zaufanym dokument zapisany na dysku

  1. Uzupełnij wniosek.
  2. Zapisz wniosek na dysku, np. w formacie pdf, doc.
  3. Wejdź na stronę usługi podpisywania podpisem zaufanym
  4. Kliknij „Wybierz dokument z dysku”.
  5.  Kliknij „Podpisz”.
  6. Zaloguj się do swojego konta na profilu zaufanym.
  7. Wybierz przycisk „Podpisz podpisem zaufanym”.
  8. SMS-em dostaniesz kod, którym potwierdzisz podpisanie pisma.
  9. System automatycznie wygeneruje plik .xml, w którym zawarty będzie twój podpis.
  10. Kliknij „Pobierz”, aby zapisać dokument w swoim komputerze.

Taki plik należy wysłać na elektroniczną skrzynkę podawczą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej – adres skrytki: OPSDOBRA

Wniosek o dodatek węglowy – pdf
Wniosek o dodatek węglowy – doc.
Jak wypełnić wniosek